Capsis Hotel Thessaloniki
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotel Anessis(Tessaloniki)
Hotel Olympic(Tessaloniki)
  • Fri parkering
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juni 29 2016

Bra hotell i grunden med fri wifi, trevlig och hjälpsam personal, godkänd frukost och pool på taket. Enda minuset är läget, lite off och en bit in till stan men då taxi är billigt kostar det max fem euro att ta sig in till centrum där det är gott om affärer, restauranger, sevärdheter mm.

• Bodde här: Juni 2016, reste ensam
Tack Jörgen H
Omdömet skrevs juni 2 2016 från mobil enhet

Snygga rum (vi hade ett trebäddsrum) och badrum med badkar. Trist utsikt mot skräpig innergård & byggnadsställningar dock (rum 373).
Bra frukost med lokala specialiteter, men f
ör lite färsk frukt och för mkt sötsaker för min smak.
Fin pool och poolområde på taket med trevlig bar. Jobbig musik (för hög volym) spelades.
Nära kommunikationer och promenadavstånd till "city".

Bodde här: Maj 2016, reste med vänner
Tack Linslusen70
Omdömet skrevs maj 28 2015

Läget var bra. bra service, de var väldigt hjälpsamma i receptionen. Rummen var fräscha men inte så stora, rummen var välstädade. Frukosten helt okey men saknade grönsaker och färsk frukt. Vi hade tuppar utanför fönstret så vi blev väckta på morgonen och det var omöjligt att sova med öppet fönster.

• Bodde här: Maj 2015, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Tack lorrained529
Omdömet skrevs juli 16 2014

Bra pris och bra rum för hela familjen som består av två vuxna och två barn.
Personalen var väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
Glömde flera saker på rummet som de utan kostnad skickade från Grekland till Sverige vilket vi är mycket tacksamma för.

• Bodde här: Juni 2014, reste med familjen
1  Tack Charlotta R
Omdömet skrevs december 8 2013

Rummet var litet. Fönstret också litet, rummet jag bodde i verkar renoverat. Sängen var ok. Ingenting utmärker sig. Personalen i receptionen var delvis bra. Wi-fi var under all kritik. Gör inte misstaget att gå in och kolla hastigheten. Jag blev extra debiterad med 21 euro. Hade fortfarande dålig uppkoppling. Frukosten var dåligt, ostskivorna var tjocka som 3 skivor, apelsin juicen var snarare saft, kvalitén överhuvudtaget på frukosten var dåligt. Lokalen var gammaldags och delvis slitna. Priset på rummet var ok.

• Bodde här: November 2013, reste i arbetet
Tack Joseph K