“God mat och trevligt bemötande”
Omdöme om Frutti di Mare

Frutti di Mare
Rankad som nr 24 av 1 226 Restauranger i Tessaloniki
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt olika sorters rätter som alla var riktigt goda och vällagade. Vi blev felaktigt serverade en sallad men vi fick äta av den utan att betala - vilket var en positiv överraskning. Rekommenderas varmt till er som gillar skaldjur.

Tack Ingvor P
Social M, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Frutti di Mare, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

We really thank for your review!!

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Vi brukar åka till Thessaloniki väldigt ofta och eftersom vi gillar skaldjur så har vi letat efter en bra restaurang väldigt länge. Äntligen hittar vi en restaurang som uppfyller alla våra krav. Maten är jätte god och utbud av viner stort. När man beställer pasta så kommer kocken och mixar den vid vårt bord vilket är en riktig härlig upplevelse. Vi rekommenderar denna restaurang starkt.

Tack Darko M
Social M, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Frutti di Mare, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017

Thank you for your review!

Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och service i världsklass. Supertrevlig personal som gjorde det lilla extra. Skaldjuren var färska och smakerna perfekta. Verkligen ett måste om man är i thessaloniki!

Tack tone_816
Social M, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Frutti di Mare, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2017

Thank you for this incedible review! Glad to see you again in our restaurant!

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Frugan och jag besökte denna restaurang under vår semester i Thessaloniki. Där åt jag bästa musslor i mitt liv och blev väldigt imponerad hur de lagade pastan framför oss. Vi kan starkt rekommendera denna restaurang.

Tack Darko M
Social M, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Frutti di Mare, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017

We are really happy that you had great time in our restaurant! Thank you for your review and for the 5 stars!!

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Det bästa vi åt under vår vistelse. Vi fick pastan lagad vid bordet och de ordnade 0,5 liter vin av ett vin som egentligen inte gick att få i den mängden, bra service! Vi fick också gratis efterrätter och sprit. Rekommenderas!!

Tack lisaklofsten
ANASTASIOS I, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Frutti di Mare, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Thank you for coming and tasting our food! Also thank you for your review!

Resenärer som tittade på Frutti di Mare tittade också på

Tessaloniki, Thessaloniki Region

Besökt Frutti di Mare? Berätta vad du tyckte!