Höjdpunkter från omdömen
Helt ok

Lång strand med blandning av sand och Sten. Ej långgrunt. Vi gillade den även om den inte kan ... läs mer

Omdömet skrevs 10 augusti 2020
203idaw
Alingsås, Sverige
från mobil enhet
Härligt vatten och lugn strand

Backigt att gå från Parga, man fick ta en paus i backarna för att hämta andan, men det var det ... läs mer

Omdömet skrevs 21 oktober 2019
280tinan
Helsingborg, Sverige
Läs alla 1 256 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Parga
från 45,91 US$
från 40,84 US$
från 62,83 US$
från 649,30 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Denna strand ligger nära Parga. Du kan antingen ta dig dit med båt från hamnen eller gå. Stranden är lång och grovkornig. Finns bra restauranger på stranden.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack 730mariettev
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Nu reste vi i maj och säsongen har precis börjat, men fin o lugn strand med klart o fint vatten. Dock springer det runt dessa människor o frågar om massage även här.

Tack ptallbo
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Vi tog en taxibåt från Parga till denna otroligt fina strand. Trots väldigt populär strand med många solstolar så kändes det ej att det var mkt folk. Omgivningen är otrolig med bergstoppar och allt är så grönt och fint. Kommer spendera många dagar där. Båten kostar 8 euro tur/retur för 2 samt 8 euro för 2 solstolar med parasoll på stranden. Värt varenda krona

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack MissBenson
Omdömet skrevs 31 maj 2017

ren och fin strand, lätt att ta sig dit med båt, bil eller gång. Bra restauranger och kafe i anslutning till stranden. Solstolar med parasoll och bord 7-8 euro

Tack familym0ser
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Valtos beach ligger på andra sidan av kullen med fortet i Parga. En vacker prommenad på ca 20 minuter från Parga centrum. På beachen finns solstolar att hyra för 4-5 euro, de dyrare är värda 1 euro extra!

Tack thomasmD3591KX