Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 22 november 2020

Bokade en resa mitt i pandemin.... Och kan bara säga att hotellet hanterade läget föredömligt! Vi kände oss extremt trygga. En bokning (ca 2 personer) åt gången i gymet, tre meter mellan solstolarna, personlig service i bufférestaurangen, mycket bra städning....
Tror vi fick hotellets bästa rum! Fantastiskt läge och underbar utsikt!

Sköna sängar, bra frukost och jättemysigt hotellområde med flera pooler beläget direkt på stranden. Relativt kort promenad till centrala Parga (ca 20 min), dock med rätt rejäl stigning.

Det enda vi kan anmärka på är att det var otroligt mycket getingar runt borden på frukostens uteservering. Kunde trots underbart väder inte sitta ute tyvärr.

Åker gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Åsa N
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Familj med två barn 7 och 9 år gamla, besökte Parga beach hotell som har bästa läge på Valtos-stranden. Det finns fem mindre pooler på olika ställen, varav en är till för endast vuxna. Hotellet har mysiga grönonråden och husen är mindre, inga stora komplex. Allt tillsammans ger ett mysigt intryck. Personalen är väldigt trevlig och gav en bra service. Vi tog taxibåten till stan flera kvällar vilket var mycket smidigt, men du kan även gå till Parga stad, tog ca 20 min. Är du familj med mindre barn skulle båt, som går från stranden rekommenderas att ta in till Parga. Vi återkomma gärna till Parga beach hotell.

Tack blandsaft
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Hotell med bästa läge på Valtos-stranden. Flera mindre pooler på olika ställen. Väldigt trevlig personal och bra service. Vi tog taxibåten till stan flera kvällar vilket var mycket smidigt. Supermysigt helt enkelt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 203idaw
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Toppläge, mysigt hotell med fin personal. Toppklass på frukosten även om rutinerna pga covid 19 gjorde att det var omständigt och tog lång tid. Gymet hade kunnat vara mer uppdaterat. Väldigt mysig Och välskött trädgård.

Tack sofia s
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Fint hotell, trevlig personal, rent, grön trädgård, vid havet, rent badvatten, nära stan via promenad eller kort båttur. God mat, skulle dock ej valt halvpension om besökte på nytt. Trevligare att kunna välja även andra rätter då olika menyer vid halvpension.
Perfekt ställe för återhämtning.

Tack Trail516945