“Pargas Bästa ”

Rankad som nr 7 av 136 Restauranger i Parga
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt grillat kött o fisk som var gott och fint serverat på faten. Trevlig personal i homogen klädsel höjde upplevelsen. Modern smakfull inredning o fin utsikt över hamnen.

Tack KennethJ357
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 264)

Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

En helt nytänkande restaurang, som ger fantastiska smakupplevelser. Deras uppläggningar är också mycket kreativa och famtasifulla. Lite dyrare än restaurangerna i allmänhet i hamnen, men det var värt varenda öre.

Tack 730mariettev
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Använder mig alltid av TripAdvisor när jag är ute och reser och brukar beta av topp-listan med restauranger. Gällande Parga har det varit svårt att hitta en riktigt bra restaurang då nästan alla restauranger har fått bra betyg trots att vi inte varit imponerade alls. Av alla restaurangerna vi prövade under vår vecka var Aegis överlägset bäst! Mysigt beläget vid hamnen, superproffsig service och riktigt god mat med en twist! Husets vin var drickbart för första gången på vår resa och desserterna var magiska!!

Lite högre prisnivå än många andra restauranger men värt det alla dagar i veckan!!

1  Tack alidas3
Omdömet skrevs 31 maj 2017

Vackert belägget på hamnpromenaden ligger den här restaurangen. Mycket god service med mycket gott på menyn att välja på.

Datum för besöket: maj 2017
Tack ugglan13
Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Besökt denna pärla ett antal gånger under årens lopp! Aldrig har vi blivit besvikna! Perfekt och trevlig service samt underbar mat och fantastiskt läge på piren get en trevlig helhet kan varmt rekommendera denna restaurang vi återkommer med glädje och förväntan!

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack 836bob

Resenärer som tittade på Aegis Dine&Drink tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Aegis Dine&Drink? Berätta vad du tyckte!