“Toppen lunch”

Kök: Matställe, Grekiskt, Bar, Café
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bästa lunch stället vid stranden. Miljön och utsikten är oslagbar. Perfekt att sitta där och äta deras goda grekiska sallad och njuta av semestern.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Lena T

Omdömet skrevs 27 september 2016

Trevligt bemötande och goda "smårätter". Perfekt för en lunch. Åt bl a deras Greek panncakes med honung och kanel. Sött och gott om du är sugen på det. Vill du ha en saltare variant är den med fetaost också jättegod. Det finns även lite smörgåsar, omeletter och burgare.

Datum för besöket: september 2016
Tack Jessika01
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Åt engelsk frukost här en dag, var inte så mycket på tallriken men det jag fick var gott. De serverade kaffe och juice först och väntade med maten, när den väl kom var kaffet kallt. Fin utsikt över den närliggande stranden och vattnet.

Datum för besöket: september 2016
Tack Christian C
Omdömet skrevs 22 augusti 2016

Drack en frappe här (grekernas special) den var super god och jag rekomenderar den starkt. Däremot ett lite dyrare ställe men rimliga priser trotts allt.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack linneaostermans
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe med en fantastisk utsikt över Parga Beach!
Vi åt våra frukostar här och de va gott. Ett extra plus för rena och fräscha toaletter.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Elincullin

Resenärer som tittade på The Old Garden tittade också på

Parga, Preveza Region
Parga, Preveza Region

Besökt The Old Garden? Berätta vad du tyckte!