“Trevlig och populär taverna”
Omdöme om Taverna Krioneri

Taverna Krioneri
Rankad som nr 46 av 142 Restauranger i Parga
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Krioneri serverar god mat till bra priser; en grekisk taverna när den är som bäst. Här serveras traditionella grekiska rätter och maten kommer in snabbt. Vi uppskattade den lilla fördrinken vi fick till maten. Man sitter trevligt under ett tak av vinrankor och servicen är väldigt bra. Trevlig och omtänksam personal.

Tack Kristina_8486

Omdömet skrevs 7 juli 2018

Maten är bra, men inget märkvärdigt, på denna taverna. Känns stabil och pålitlig, man vet vad man får, gott men inget extra. Servicen är bra!

Tack Viktoria585
Omdömet skrevs 23 juni 2018

På väg från stranden och hamnområdet ligger Krioneri. Alltid fullt av folk och ändå lugnt och trevligt. Goda och lite annorlunda förrätter och pastan med skaldjur är fantastiskt! trevligbetjäning och gemytlig stämning.

Tack Gunnel F
Omdömet skrevs 7 juni 2018

Restaurangen ligger precis vid den mindre Krioneristranden. Populärt ställe med god mat till bra priser. Kyparna var dock nonchalanta.

Tack 43242Varberg
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Mysig Taverna med trevlig personal. Greksallad samt Krionirisallad till lunch. Mycket gott. Blir nog en middag här senare under veckan.

Tack Anders S

Resenärer som tittade på Taverna Krioneri tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Taverna Krioneri? Berätta vad du tyckte!