“God moussaka ”

Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Åt moussaka på den här restaurangen 2 gånger och det var mycket bra båda gångerna. Personalen är mycket trevlig och det är lugnt plus ligger precis vid stranden

Tack Susanna D

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Bra service och mycket god mat med extra beröm för mosakan
Hälsar Christina o Stefan som gärna kommer tillbaka

Tack Expedition280130
Omdömet skrevs 6 juli 2017

Deras grillspett (mix souvlaki) var bäst! Fint grillade. Trevliga killar som serverade! Mycket prisvärt, hög kvalitet på allt.

Tack couple_123_10
Omdömet skrevs 29 september 2016

Bra restaurang i Valtos när du av olika anledningar inte orkar ta dig in till centrum och taxibåtarna inte går pga dåligt väder, men magen kurrar och du är hungrig. Åt här några gånger och fick alltid god mat och bra service, maten avslutades alltid med en creme caramel och något att dricka. Till brödet var det alltid olivröra(olivtapenade) och örtkryddat smör och fefferoni.

Tack gissa2005
Omdömet skrevs 19 maj 2016 från mobil enhet

Käkade lunch där och fick en grön risotto med räkor som var det absolut värsta jag ätit på alla utlandsresor i hela mitt liv. Myntasmak och inte helt kokt ris. Fixade bara att äta ca 1/3. Servitören/ägaren ? Hade inte ens grundläggande kunskap i hur man serverar. Rekommenderas ej !!

Tack Anders C

Resenärer som tittade på The Captain's Restaurant tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt The Captain's Restaurant? Berätta vad du tyckte!