“.”
Omdöme om Hellenikon Taverna

Hellenikon Taverna
Rankad som nr 16 av 142 Restauranger i Parga
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang. Ligger lite innanför hamnen, därför lite lugnare miljö att äta i. Maten var jättegod som vi åt och personalen väldigt välkomnande och trevlig, bland de bästa restaurangerna vi besökte i Parga.

1  Tack anndah8

Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig personal. Fräscht kök en ser in till. Mysig lokal. Slickade rent tallriken. Mycket bättre än flera restauranger vi besökt på hamnpromenaden. Svår att hitta men värd att söka efter!! Ligger i en liten gränd mellan två restauranger, har ni ryggen mot piren och ser en smal gränd så gå upp dit och ät hos dessa trevliga människor!

1  Tack Terementen
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god traditionell grekisk mat i mysig miljö, väldigt trevlig personal. Rekommenderas varmt!

1  Tack anpeb
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och lugn stämning. Fantastisk miljö. Missa inte den grillade levern och vitlöksbrödet!

1  Tack Henrik H
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang i gränden ovanför hamnpromenaden. Ligger skyddat vilket är bra om det blåser mycket i hamnen. Traditionell vällagad grekisk mat och ok husets röda. Priser som hamnpromenaden.

1  Tack charlottek305

Resenärer som tittade på Hellenikon Taverna tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Hellenikon Taverna? Berätta vad du tyckte!