“Perfekt strandlunch!”

Rankad som nr 41 av 142 Restauranger i Parga
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Vi tog våran sista lunch på denna mysiga restaurang precis vid den mindre stadsstranden i Parga. Jättegod souvlaki och vegetarisk auberginerätt! Mysigt läge och familjär atmosfär!

Tack Tobias R

Omdömet skrevs 23 juni 2018

Golfo ligger vid Pargas minsta strand och man har nästan tårna i vattnet när man sitter där. Menyn är likt de andra tavernorna men allt tillagas ju på plats och smakar olika. Lammet var jättegott! Trevligt och gemytligt. Inte så mycket folk när vi var där, men det var nog ett undantag.

Tack Gunnel F
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Familjärt, trevligt och traditionellt. Bra service, stor meny och allt vi åt vid en lunch och en middag var väldigt gott!

Tack Torsten L
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Under vår vecka i Parga åt vi lunch på Golfo vid tre tillfällen och middag vid två. Det visar ju på att detta blev vår favorit i Parga. Mycket bra mat och jättebra och trevlig service.

Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 14 september 2017

Trevlig restaurang, bra mat och trevlig personal. Åt här flera gånger, både lunch och middag. Bra priser.

Tack Sven W

Resenärer som tittade på Golfo Beach tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Golfo Beach? Berätta vad du tyckte!