Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Precis avslutat en veckas vistelse på Irida. Detta hotell drivs av en man med stora ambitioner och serviceinriktad till tusen. När vi anlände fick vi ett väl mottagande av ägaren som presenterade hotellet bjöd på något sött att äta och visade personligen oss rummet.
Servicen var utomordentligt bra från att vi kom tills dess att vi åkte. Vi beställde frukost (prisvärd och alltid fräsch) i princip varje morgon som dukades upp på balkongen utanför rummet.

Ägaren har även en läderhandel inne i centrala Parga som vi besökte, vi berättade att vi hyrt motorcykel till dagen efter varpå han direkt började skriva upp tips på vart vi skulle köra, han gav oss sitt privata nummer dit vi kunde ringa när som helst om det skulle vara något, alltså service utöver det vanliga!

Nog om servicen, läget för hotellet ligger helt perfekt ca 2min från centrum och 3 min från den centrala stranden. Från hotellet är där utsikt över havet och staden. Trots att hotellet ligger så nära staden känns är det lika lugnt vid hotellet som om det vore 5km därifrån.

Kan verkligen rekommendera detta hotell och vi kommer garanterat återvända hit

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack BengtssonSi
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Ett fantastiskt hotell. Personalen är lyhörda och servicen är utomordentlig. Vi bodde i "Pearl" och det var en av de största lägenheterna. Detta hotell kommer vi att åka tillbaka till nästa år då vi firar vår 30:e bröllopsdag.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Stina P
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Alldeles fantastiskt bra.personal utomordentlig o servicesinnade.Rent o snyggt o en mycket bra frukost.utsikt över hela Parga by.Nära till allt.Nybyggd pool o bar.Kommer absolut att bo här igen.
Rekommenderas verkligen

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Bengt R
Omdömet skrevs 8 september 2016 från mobil enhet

Jättevackert och fin utsikt!
Trevlig personal och det satt perfekt för oss, vi ville ha en fin utsikt och det fick vi på hotellet :)
Helt underbart!
Nära till allt också, man behöver inte lyfta ett finger

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack christinalT7607HI
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Att få bo på Irida hotel är en lyx. Ägaren har lagt ner hela sin själ i bygget och utformningen. Hotellet genomsyras av design, havsutsikt och romantik. Ägaren och personalen gör hela tiden sitt yttersta för gästen. Längtar redan till nästa besök.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Alexandra P