“God mat o vänliga ”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Mycket trivsam miljö. Barnen fick crepes trots att dom inte serverade det så hämtade de det från grannens restaurang. Menyn är på svenska. Genuin grekisk där hela familjen arbetar

Tack Wahlberg76

Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Bra läge vid hamnen. Vacker och typiskt grekiskt inredd restaurang med de klassiska rätterna.
Tyvärr fruktansvärt dålig kvalité på lammkotletterna.
När jag påtalade detta så ryckte servitören på axlarna, men inte mer. Sämst av de restauranger vi var på i Parga.

1  Tack KristianC96
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Trotts sin goda service så förstår jag inte helt den enorma kärlek som ges till denna restaurang. Vi åt en pesto pasta och en grekisk pizza, pastan var rätt torr och tråkig medan pizzan var ungefär vad man kan förvänta sig. Inget extraordinärt matmässigt men både läge och service är mycket bra.

Tack Edholm92
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Panos med familj ser till att du trivs. Mat och service mycket bra. Här blir du alltid väl omhändertagen.

Tack Johan L
Omdömet skrevs 29 november 2016 från mobil enhet

Panos med familj gör alltid sitt yttersta för att du skall trivas. Jag rekommenderar verkligen ett besök.

Tack Johan L

Resenärer som tittade på restaurant veneziano tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt restaurant veneziano? Berätta vad du tyckte!