“Topp”

Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Åt oxfile med pepparsås och blev mycket nöjd. Trevlig personal.
Blev rekommenderad denna restaurang av andra som varit där och ätit dagarna innan.

Tack Didrico

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Eftersom där var mycket folk trodde man att maten skulle vara god men läget och en duktig inkastare så förstår man att dom flesta blir lurade inte äcklig mat men smaklös och varm dricka.Gå någon annanstans annars blir ni besvikna.

Tack Lars K
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Mycket smaklös mat, inget speciellt alls mycket folk pga läget, varmt vin och varm Coca Cola, inte speciellt trevlig personal.

Tack Marcus B
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Prövade Zorba för lunch. Stora fina sallader, håller i i stort sett samma standard som resten av restaurangerna i Parga.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs 23 juli 2017

När jag skulle på toa så mötte jag deras kock som inte tvättade sina händer efter sitt stående besök. När jag berättade det för den övriga personalen så verkade de inte bry sig. Han som tog emot beställningen kände inte till sin meny. Han makade på oss och la sina armbågar på vårat bord när han skulle ta våran beställning. Maten var överprisad för sin kvalité, 2,5Euro för en 250ml cola.

Tack Osthyveln

Resenärer som tittade på Zorbas Restaurant tittade också på

Parga, Preveza Region
Parga, Preveza Region

Besökt Zorbas Restaurant? Berätta vad du tyckte!