“Favoriten!”

Kök: Grekiskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Här åt vi flest gånger! Fantastiskt trevliga, rappa, roliga o serviceminded personal. Folk köar gärna o länge för att få ett bord! Maten är överlag jättegod. Smakrik o stora portioner!
Prova deras Stifado!!! Mmmm....
Lika god är inte deras Kalamares. För stora bitar o det blir för lite krisp o för mkt gummi. Annars har allt varit på topp. Miljön är livfull o nästan stimmigt bullrig men ack såå grekisk! För en romantisk middag för 2 finns lugnare ställen men glädjen o maten övertygar. En stark 4:a!

Tack HelgeH243

Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Det är lika bra att börja med att säga att vill du njuta av en lång middag i lugn och ro och med soft musik är Bacchos inget för dig/er. Men vill du ha genuin grekisk mat som smakar gott i generösa portioner med grekisk stämning har du kommit rätt. Högt tempo och något stressad personal men alltid med glimten i ögat och mycket trevliga. Man blir bjuden på öl medan man väntar på sitt bord. Maten är billig och vi åt billigare på Bacchos på kvällen än vad vi gjorde till lunch på strandtavernorna. Ett par gånger under kvällen sätter de på hög grekisk musik och tar upp gäster för att dansa Zorba i en lång rad, mycket trevligt.

Tack Gotkastas
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Beställde en crabsallad och fick Crab Sticks?!
0 % krabba i den salladen alltså.
Och vi beställde även tuna spagetti och den var det iof tonfisk i men den var så dränkt i olja att den gick inte att äta.

Tack Nina W
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Efter rekommendation gick vi till Bacchos , lite tillbaka till Grekland för några år sedan, trevlig inkastare gratis Ouzo. Hyfsat mat men otrolig stressig miljö. Personal som sprang omkring och hur stressade som helst. När det var dax o betala, gav vi 50 euro, till en personal som betedda sig som om han va påtänd, ingen växel kom tillbaka, de kom och ville ha betalt en gång till. Pengar o notan var borta. Det slutade med att vi fick tala om vad notan gick på, och fick vår växel tillbaka. Inget ställe att rekommendera, om man är i Parga ta då den tid det tar att gå uppför berget ni får kanon service och en orolig solnedgång samt bra mat!

2  Tack Styrmans
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Vi gillade verkligen deras förrätter, generösa portioner och bra tillagat. Vi testade friterade ostbollar, friterade räkor och feta saganaki med honung och sesamfrön, mums! Även deras souvlaki var riktigt gott! Bra läge vid hamnen. Det som drar ner betyget är att vi frågade 4 gånger om att få betala men "glömdes bort" flera gånger. Får hoppas att det bara var mycket att göra för servitörerna.

Tack angelicaaN

Resenärer som tittade på Restaurant Bacchos tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Restaurant Bacchos? Berätta vad du tyckte!