Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 11 augusti 2019

Jag och min sambo bodde där i Juli. Har man barn med sig som vill slänga sig i en stor pool kanske man ska tänka om men för oss som par var det perfekt hotell!
Personalen väldigt trevliga och tog hand om sina gäster. Det är ett litet hotell så det blir lite familjärt.
Hotellet är 10 år gammalt och det märks på ett positivt sätt. Rummen är frächa och ACn är bra och inte alls högljudd. Inte alls lyhört och sängarna helt ok. Badrummet bra och har man balkong mot havet som vi hade så är det riktigt trevligt att sitta där på eftermiddagen efter en dag på stranden. Snyggt och välstädat!
Frukosten var jättebra med allt man kan önska. Lugnt och skönt när man sätter sig ute på verandan för att äta frukost. Vi var nog aldrig mer än 4 samtidigt samtidigt för frukost vilket innebar att vi alltid fick sitta ute.
De har duschar i nedervåningen som man kan använda vid avresedagen om man har sen flight och vill spendera sista dagen på stranden. Man kunde hyra ett eget privat duschrum för 15 EUR men det gjorde inte vi. Det fanns andra duschar som man kunde nyttja gratis.
Hotellets strandbar "Old Garden" är helt underbar och också ganska populär. Där kan du äta lunch och få något att dricka. Vi åt ett antal luncher där (mest sallader) och var väldigt nöjda.
Som sagt, all personal är väldigt trevliga och gästvänliga. Det gäller även personalen i baren och Andreas som sköter om solstolarna och levererar drinkar på stranden som förövrigt är gratis om du bor på hotellet.
När vi checkade ut fick vi en lite gåva från hotellet :).

Summering, full pott och inget att klaga på :). Hade jag åkt med barn hade jag nog dock valt ett annat hotell.

Rumstips: Rum 206 är ett vanligt tvåbäddsrum med balkong snett mot havet. Inte den bästa utsikten av alla rum på hotellet men helt ok.
Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack MartinG460
Omdömet skrevs 23 maj 2019

Otroligt fint hotell,fantastisk personal otroligt vänliga och hjälpsamma.Nära till stranden och gratis solstolar när man bodde på hotellet.Nära till ett stort utbud av bra restauranger.Mysiga gränder att promenera i.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Pia H
Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Har precis kommit hem från vår andra vistelse i Parga och Hotel Sol.

Det bästa med detta hotell är ägarna och personalen <3
Dom får en verkligen att känna sig som hemma. Det började med den stor kram vid ankomst och sedan fortsätter de göra allt "rätt" för att man skall ha det så bekvämt som möjligt. Hotellet är litet, men har allt man behöver; bra rum med fantastisk havsutsikt - om man nu bokar med det - mysig bar som även serverar snaks och lunch, liten pool, sköna solsängar nere på Krioneri Beach som är typ 10 meter nedanför hotellet. Det ligger helt perfekt i Parga - gångavstånd till i princip allt men ändå lugnt och skönt.
Ett av de mest personliga hotell vi bott på - och vi hoppas komma tillbaka!

Rumstips: Välj rum med havsutsikt - gärna typ rum 207-209, högst upp till höger
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Karin652013
Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Mycket trevligt och personligt hotell.
Mycket fin städning.
personalen fantastiska och hjälpsamma
Gratissolstolar och personlig service på stranden.
Fick till och med en personlig gåva vid avresan.
Finns egentligen inget att klaga på frukosten var riklig mycket frukt. Kanske kunde vara lite variation.
Utsikten från frukostverandan mycket trevlig med utsikt över havet.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack annsofievictoria
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Hotel Sol måste nog vara det absolut bästa hotell i serviceväg vi har varit med om. Bokade nästa års rum direkt efter hemkomsten. Receptionens tips och vänliga bemötande var helt i en klass för sig! Den som inte bokar om detta hotell är bara att beklaga..

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Strandbergs