“Genuint och prisvärt ”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 29 augusti 2017 från mobil enhet

Favorit restaurang i år igen. Trevlig stämning och proffsig, trevlig personal. God mat och snabb service. De är generösa och bjuder på extra saker, speciellt om man är återkommande kund. Här blir man aldrig besviken! Ät här och du kommer bli nöjd!

Tack Ninna_Jo

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

En varm kväll tillbringade vi kvällen vid deras fläkt. Svalkade skönt. Vi åt moussaka, pasta carbonara och pork souvlaki. Maten smakade bra och utsikten var trevlig. Ägaren pratade lite norska och var trevlig.

Tack Anna Karin B
Omdömet skrevs 29 september 2016

Trevlig taverna med fantastisk utsikt, mycket mat och mycket vällagad. Trevlig personal, kan varmt rekomendera denna. Måltiden avslutades med en liten tallrik god vattenmelon

Tack gissa2005
Omdömet skrevs 1 september 2016

Genuin mat, lagat från grunden med fina råvaror. Allt från lamm till kalamares till squash bollar var vällagat och gav mersmak. Färsk underbart god grillad fisk, fagri hette en sådan. Vi tog även in "vildgräs" som växer på restaurang släktens mark, fräscht till förrätt och kul att testa något nytt. Bra priser! Vinet var billigt och framförallt gott, en liter för endast 9 euro.

Den trevliga personalen är proffsig, lyhörd och flexibel och har alltid koll på läget. Inga problem att ändra om man ville ha något annat tillbehör. De bjöd generöst på ouzo och annat gott, som frukt/efterrätt. Vi gick hit flera kvällar i rad, ville inte gå någon annanstans - är så nöjda med allt!

Vackert läge på restaurangen, precis vid vattnet nere i centrum.

Tack Ninna_Jo
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Mysig middag med trevlig personal, far och son. Precis intill strandpromenaden i hamnen med vacker utsikt över öar och båtar utanför.

Tack Katharina J

Resenärer som tittade på Taverna Arkoudas tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Taverna Arkoudas? Berätta vad du tyckte!