Palatino Hotel
  • Pool
Priceline
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs juli 10 2017 från mobil enhet

Underbar personal, rent och fräscht, sköna sängar, bra läge till stranden och centrum, gatan utanför är inte så trafikerad så det stör ej. Valtos beach är fin med mycket restauranger. Rekommenderar att göra utflykten till acheronfloden.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack marlene n
Efthymios P, Διευθυντής på Palatino Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 11 2017

thank you we try always to be better.

Omdömet skrevs september 28 2016 från mobil enhet

Semestrande Parga och bodde på Palatino en vecka med min fru. Hotellet ligger högt så från hotellets terrass har du en magisk utsikt mot havet och ruinen.
Ljusa fräscha dubbelrum som städades utmärkt. Hotellet har 21 olika rum, dubbelrum och några rymligare sviter så det är ett litet familjehotell.
Frukosten är traditionell grekiskt, lite enklare än våran nordiska. På kvällen är baren öppen för öl, drinkar och andra drycker.
Ett mysigt hotell nära restauranger, stranden och gamla stan med butiker. Rekommenderar detta hotell till par som vill njuta av lugn semester.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack JonasW68
Omdömet skrevs juli 2 2016

Vi var så nöjda med Palatino Sep 2015 att vi bokade detta hotell igen Juni 2016, och vi blev lika nöjda denna gång. Underbar personal och bra service, fantastiskt läge med en otrolig utsikt.
Nära till Valtos strand och till många bra restauranger som ligger längre ner på gatan.
Mycket bra städning av rummen och otroligt sköna sängar, bra frukost. Kommer definitivt att bo på Palatino igen.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
1  Tack Mikael M
Omdömet skrevs september 26 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger nära stranden men ändå ganska högt, lite norr om centrum (500 m), med bra och trevlig utsikt åt bägge håll. Tyvärr lite små toaletter och besvärliga duschutrymmen (med duschdrapperi). Grattis wifi

Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Ulf L
Omdömet skrevs september 16 2015

Hotellet ligger på en höjd ovanför Valtos Beach och utsikten är fantastisk, vi bodde i ett rum längst upp med balkong mot havet.
Fantastiskt sköna sängar och ett mycket fint rum, städningen fungerade utmärkt under vår vistelse. Hjälpsam och serviceinriktad personal. Nära till Valtos beach, fästningen och många mycket bra restauranger som finns på höjden "Stefanos", "The Three plane" och "Flisvos" för att nämna några. Frukosten var helt ok, men kaffet var alltid ljummet och aldrig riktigt varmt.
Vill gärna bo här igen när jag kommer tillbaka till Parga.

Bodde här: september 2015, reste med vänner
Tack Mikael M