“Gå dit!”
Omdöme om Ouzeri Apagkio

Ouzeri Apagkio
Rankad som nr 20 av 142 Restauranger i Parga
Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Den bästa grekiska restaurangen i Parga. Ligger på en gata några meter ifrån hamngatan. Denna resturang är genuin och mysig. Rekommenderar deras bifteki och skaldjurspasta.

Tack aafmcc

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

God och hemlagad mat. Åt deras zucchinibollar mycket goda även fetaost med lök, kryddor och paprika smakade väldigt bra.
Köttfärsbiff fylld med fetaost och LammKleftiko som även det smakade mycket bra.
Kanske i dyraste laget.
Bra och personlig service.

Tack annsofievictoria
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god och vällagad klassisk grekisk mat. Mysigt, lugnt och bra service. Testa de fyllda paprikorna som förrätt och du blir inte besviken!

Tack Ellinor N
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Vi ville ha en mysig grekisk resturang med bra mat. Vi hittade denna väldigt mysiga resturang. Den är ganska liten, så när vi kom dit så fanns det inte plats för hela vår familj. Ägaren sa att om vi ville så kunde vi gå ner till baren nedanför så kunde han komma ner och hämta oss när det var ett bord ledigt. Då vi hade sett de redan många goda omdömena så tyckte vi att det var värt att vänta. I baren nedan för träffade vi en väldigt trevlig servitör som ytterligare förgyllde vår kväll. Väntan var inte förgäves. Maten vi serverades och servicen vi fick var veckans bästa. Vi satt ute i gränden där det rådde ett mysigt lugn. Trots det intensiva stojet bara 50 meter ner på strandpromenaden. Kommer vi tillbaka till Parga så kommer vi absolut att gå hit igen. Vi har träffat många trevliga människor i sina resturanger. Men med den maten och sitt vänliga bemötande så vart det veckans bästa!

Tack Per S
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Rakt upp från piren i hamnen, mellan "Nautic bar" och "Gyros bank" upp i gränden ligger denna lilla pärla till restaurang. Besökt denna under två av våra tre vistelser här i Parga och lika utsökt båda gångerna. Liten charmig restaurang med bord i gränden, utmärkt service och jättefin mat. Idag blev det "Mixed grill" som verkligen kan rekommenderas och som serveras vackert upplagt med diverse tillbehör och helt utan pommes frites! Bara en sådan sak!
Missa inte denna lilla pärla om du är i Parga.

Tack niclas g

Resenärer som tittade på Ouzeri Apagkio tittade också på

Parga, Preveza Region

Besökt Ouzeri Apagkio? Berätta vad du tyckte!