1 055 US$
Kanali Village(Parga)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Filoxenia Sea View(Parga)(Mycket prisvärt!)
San Nectarios(Parga)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 301 US$/natt.

Alfa Hotel(Parga)
  • Pool
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Litet, personligt och lugnt familjehotell med ca 35 rum. Du blir direkt god vän med såväl städerska som övriga medarbetare på hotellet.Mycket rara och trevliga människor!
Här slipper man paxa solstolarna på morgonen, atmosfären är bara avslappnad och skön, för att inte säga rent kärleksfull! Här finns både barnfamiljer och par. Rummen var bra med det lilla pentryt med kylskåp och vattenkokare, vilket var det vi utnyttjade. Städningen utmärkt. Sängarna är inte hårda men fasta. Helt okej och då har jag ändå ryggproblem. Allt är frächt och välordnat. Airkondition fungerar bra, men tillkommer som extra utgift, 5 euro/dag. Vi hade frukost, och vi vuxna gillade den med omelett bland annat. Barnen på 10,16 och 19 hade hellre velat plocka själva i en frukostbuffe. Allt serverades vid vårt bord, av den vänliga personalen. Mycket gott kaffe!! Underbar poolbar under ett stort tak där också frukosten serverades. När du reser därifrån blir det näst intill kramkalas med personalen, och du längtar redan att få komma tillbaka nästa år.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Kaprifol67
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Andra gången vi är här, och upplevelsen blir bara bättre och bättre. Rena & fräscha rum. Härlig atmosfär. Hotellet drivs av en familj där alla är engagerade och trevliga. Nära till stranden, bra pool och goda drinkar!

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Johanna W
Omdömet skrevs 30 juni 2016

Hotell Byzantion är ett mycket trevligt hotell.

- Nära havet (200 meter stig som leder rakt till stranden).
- Fin och stor pool (samt barnpool).
- Familjär stämning.
- Rent och välskött (städning varje dag).

Vi bodde i en etagelägenhet och trivdes mycket bra med den. Frukost (god) ingick i priset. AC kunde köpas till till en kostnad av 5 euro per dag. Väl investerade pengar. WiFi vid poolen och i baren/restaurangen. Helt ok uppkoppling. Inget WiFi på rummet.

Hotellet drivs av en familj. När vi anlände mottogs vi väl och under vår vistelse togs vi väl omhand. Bra service rakt igenom.

Byzantion ligger ca. 2 km från Parga stad/centrum. Lugnt och skönt. Inga brummande eller tutande mopeder.

Restaurangen erbjöd frukost, enklare luncher (sallad, varma mackor, pizza) samt drycker. Bra mat!

Vill du ha en lugn och trevlig vistelse i Parga så rekommenderar vi Byzantion!

Familjen äger även en restaurang i Parga Centrum. "SAKIS". Rekommenderas starkt!

Tips för att välja rum: Närmare poolen, desto större möjlighet att ha WiFi från balkongen.
  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack David G
Omdömet skrevs 27 september 2015

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rejäl frukost, fint poolområde, mysiga och bra rum. Inte allt för långt att gå ner till Valtos beach (några hundra meter)
Om jag skulle åka till Parga igen så skulle jag nog ta detta hotell igen.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Magnus J
Omdömet skrevs 17 september 2015

Mycket trevligt hotell några minuters promenad från Valtos Beach i Parga.
Rent och snyggt och mycket trevlig personal .

Åker gärna tillbaka.

Frukosten var bra.

Ca 20 minuters promenad in till Parga, mycket backigt. Man kan även ta taxi båt kostade 2 euro.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Mikael1965