“Mitt hak! ”

Sand Bar
Rankad som nr 590 av 1 556 Restauranger i Rhodos stad
Kök: Japanskt
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Kom hit själv för en drink slutade med många fler...
Grabbarna i baren är störtsköna och har precis lika härliga drinkar som dom är sköna!

Tack alexanderkroon

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Rekommenderas till alla! Supergo personal likaså när det kommer till mat och dryck. Testa Chicken noodle, personlig favorit!

1  Tack Q7478FXdavide
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Äter här regelbundet, har blivit kompis med den supertrevliga och roliga personalen. Känner mig verkligen som hemma här och tvekar inte på att alla som kommer hit gör det.
Maten och drycken ska jag inte säga mer om än att jag aldrig uppskattat något på tallrik och i glas lika mycket någon annanstans!

Tack michaelas62
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Dom har bäst mat i hela Rhodos, deras drinkar är eleganta samt välgjorda och deras mat är av bra kvalité och smakar toppklass

Tack Felix A
Omdömet skrevs 14 februari 2017

Grymt ställe, passar alla oavsett om du gillar sushi eller inte. Åkte till Rhodos med två sushi-älskare och smakade på Chicken Noodlen, extremt god!! rekommenderas för alla! En riktigt nice och nyrenoverad bar med service minded personal. Ett brett utbud av goda drinkar med bra lounge-musik till. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Armin H

Resenärer som tittade på Sand Bar tittade också på

Rhodos, Rhodos stad

Besökt Sand Bar? Berätta vad du tyckte!