“Kanonställe”
Omdöme om Santa Marina Rhodes

Santa Marina Rhodes
Rankad som nr 628 av 1 556 Restauranger i Rhodos stad
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Supertrevligt, bra bäddar o parasoll, ok strand, skön musik, uppmärksam personal och bästa Club Sandwichen vi ätit...

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack Inga H

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Riktigt trevligt ställe med bra mat. Personalen kunde ha varit bättre och det missades en del i vår order.
Hade gärna stannat längre och tagit några drinkar om inte grabben var med, det här var inte ett ställe som man kände sig välkommen med barn på (finns inga barnstolar heller).

Datum för besöket: juni 2017
Tack Alden32
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Vi kom tyvärr för sent på säsongen. Den hade tyvärr slagit igen för i år. Vi nyttjade stranden som var fin och inte alltför trång. Ger en 5:a i betyg enbart för stranden

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack hansa60
Omdömet skrevs 21 augusti 2016

Denna restaurang är verkligen värd sitt besök, fantastiskt god mat och otroligt vackert läge! Vi var ett rätt stort sällskap som besökte restaurangen och vi fick sitta vid ett stort, runt, härligt bord där vi alla kunde se varandra, vilket gjorde hela besöket ännu trevligare. Priserna är rätt höga, men väldigt värt varenda öre!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Anneli E
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Blev positivt överraskad efter att ha läst omdömen att det inte skulle finnas någon bra strand nära hotellet vi bor på, Princess Flora. Jag och min sambo gick dit en kväll och tog varsin drink. Mkt trevligt personal och bra utbud på drinklistan, allt från öl till 1,5 L Champagne flaskor.
Vi återvände dagen efter för sol och bad. 10 eur för 2 solbäddar med parasoll inkl. Handukar. Solbäddar i bambu och kuddar från Tine K home. Personalen väldigt noga med att det skall vara rent och prydligt. Går och plockar skräp på stranden och i vattenbrynet. Hela stället är noga genomtänkt, modernt och riktigt fräscht de har T.om en egen DJ som spelar skön musik dagarna i ända!
Menyns priser är kanske lite dyrare än andra ställen men man får som sagt det man betalar för. De servera sushi, hummer, beluga kaviar men även risotto, pastarätter och burgare.
Är man ute efter vita plaststolar, ljummen Mythos och en slarvig souvlaki skall man inte gå hit.
Jag rekommenderar definitivt detta ställe!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Cyklonmannen

Resenärer som tittade på Santa Marina Rhodes tittade också på

Rhodos stad, Dodekanesos
Rhodos, Rhodos stad

Besökt Santa Marina Rhodes? Berätta vad du tyckte!