“Riktigt bra gyros”

Apse Svise
Rankad som nr 12 av 210 Restauranger i Kárpathos
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt bra gyros för en billig peng. Borden är placerade ute på gågatan med trevlig stämning som följd. Personal som verkligen ansträngde sig för att göra besöket bra. Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack fredrik0306

Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Bra personal och bästa gyros på hela ön! Mycket trevlig uteservering på gågatan med mycket folk som passerar. Detta är ett måste när man besöker Karpathos.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Z1223JEdanielg
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Snabbt, bra priser, mycket god mat! Stora portioner.

Trevliga servitriser, mysig miljö, mitt i Pigadia .

Datum för besöket: juli 2019
Tack Malla71
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Bästa lunch haket vi hittade. Billigt gott ! Veronica som jobbar där är mycket trevlig.
Jätte gott vegetariskt

Datum för besöket: juli 2019
Tack efsson
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Drack en öl och åt varsin gyros i pita (fläsk & halloumi) här efter att ha vandrat i kullarna ovanför Pigadia tillsammans med Art and Walk under förmiddagen.

Verkligen god gyros i god pita. Vällagat!

PS: glömde fota maten.

Datum för besöket: juni 2019
Tack joelbonde

Resenärer som tittade på Apse Svise tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Apse Svise? Berätta vad du tyckte!