“Bästa kaffet och bästa drinkarna längs hamnpromenaden”
Omdöme om Agnanti Cafe Bar

Agnanti Cafe Bar
Rankad som nr 10 av 216 Restauranger i Kárpathos
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Här drack vi både förmiddagskaffe, fördrink innan maten samt drinkar och kaffe på maten, sammanlagt 4 olika besök under en vecka.
Espresso machiato, Aperol spritz, Pink thing, Irish coffe, Frozen strawberry daiquri. Allt lika gott och serverat av trevlig personal. Vi återkommer en annan gång.

Tack Kerkja

Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt ställe som är ett måste när man är på Karpathos. Allt är gott o servicen utmärkt!!

Tack Lisbeth S
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

En av de bättre barerna i Pigadia, jag och min fru har nu varit där några gånger de senaste sju åren. Läget är precis nere i hamnen vilket gör att det både finns en fin utsikt över vattnet och bergen, men det är också mycket folk som rör sig omkring hamnen vilket alltid är trevligt. De gör bra och goda drinkar men de har även ett bra utbud av kaffe. Personalen är lättsam och trevlig vilket gör upplevelsen ännu bättre.

Tack Haagel
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Underbar personal! Goda drinkar och deras choklad och kokos crepe är jättegod! Kan varmt rekommendera ett besök till denna bar!

Tack Erika a
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade av en annan restaurang att gå till detta ställe för en frozen drink. Vi blev inte besvikna, ägaren (Nikos) gav oss drinkar som inte fanns på menyn och blev jättenöjda med våra passions drinkar. Han passade även på att ge oss lite tips på ständer och var väldigt trevlig.

Tack Erika N

Resenärer som tittade på Agnanti Cafe Bar tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Agnanti Cafe Bar? Berätta vad du tyckte!