“Välplanerat sommarhus för det lite större ...”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Hans G
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Välplanerat sommarhus för det lite större sällskapet”
Omdömet skrevs 11 juni 2017 för en vistelse i juni 2017

I slutet av strandpromenaden från gamla staden i Rethymnon hittar du denna välskötta och välutrustade villa. Du väljer om du vill bada i den lilla poolen på tomten eller i havet ett stenkast bort. Vi valde att ligga vid poolen för att sedan på en minut vara nere i havet för ett svalkande dopp.
Beskrivningen på Tripadvisor stämmer med verkligheten förutom den bortretuscherade lilla bilparkeringen mellan tomten och stranden. Men den upplevdes inte som störande i verkligheten.
Vi använde fem av de sex rummen, generöst med garderober och badrum. Rummet i källaren är inte så trevligt, så fundera en extra gång om ni behöver ha sex rum.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 13 2017
We thank you deeply for taking the time to review our villa. Your opinion is highly appreciated and helps us in our effort providing excellent services. We hope to see you next time and offer you again a great stay. Thank you!

Georgia Tsilingiroglou
41 omdömen
14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 42 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 20 september 2016 för en vistelse i september 2016

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Location
Gillade minst: Not enough soft seating on the terrace,
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn Större grupper
Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera