“Restaurang med strandläge”
Omdöme om Gorgona

Gorgona
Rankad som nr 130 av 405 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Blev vår lunchrestaurang under åtskilliga dagar. Bra kombo med mycket god mat och mycket trevlig och tillmötesgående personal som kunde flera språk. Rekommenderas!

Tack Dan J

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal. Klanderfri service! God mat.... Får 4 poäng pågrund av den fina servicen!

Tack celiacecce
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Drack en cappuccino på Gargona, ingen espresso i botten och grädde på flaska.
Om man inte kan göra en riktig cappuccino så tror jag inte att dom gör något annat riktigt heller.

Tack David J
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal som uppenbarligen riktat in sig på turister och särskilt skandinaver. De kunde många språk och därför klarar man sig utan engelska här om man har svårt för det.
Men även maten var anpassad för oss, dill på allt t.ex.
Det var inte det vi kom hit för så därför var vi lite besvikna. Och dessutom så var det väldigt mycket fett kvar på gyrosen mot de flesta andra ställen.

1  Tack Lisa H
Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

Har besökt Gorgona flera år. Maten alltid väldigt god och vällagad. Personalen är helt fantastiska och pratar flera språk. Så känner man att ens engelska inte räcker till så klarar du dig bra på svenska här.

Vid lunch fläktar det skönt!

Tack Mats T

Resenärer som tittade på Gorgona tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Gorgona? Berätta vad du tyckte!