“Fantastisk personal, bra mat!”
Omdöme om Gorgona

Gorgona
Rankad som nr 143 av 376 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs september 25 2017 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal. Klanderfri service! God mat.... Får 4 poäng pågrund av den fina servicen!

Tack celiacecce

Omdömet skrevs augusti 12 2017 från mobil enhet

Drack en cappuccino på Gargona, ingen espresso i botten och grädde på flaska.
Om man inte kan göra en riktig cappuccino så tror jag inte att dom gör något annat riktigt heller.

Tack David J
Omdömet skrevs maj 1 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal som uppenbarligen riktat in sig på turister och särskilt skandinaver. De kunde många språk och därför klarar man sig utan engelska här om man har svårt för det.
Men även maten var anpassad för oss, dill på allt t.ex.
Det var inte det vi kom hit för så därför var vi lite besvikna. Och dessutom så var det väldigt mycket fett kvar på gyrosen mot de flesta andra ställen.

1  Tack Lisa H
Omdömet skrevs juli 17 2016 från mobil enhet

Har besökt Gorgona flera år. Maten alltid väldigt god och vällagad. Personalen är helt fantastiska och pratar flera språk. Så känner man att ens engelska inte räcker till så klarar du dig bra på svenska här.

Vid lunch fläktar det skönt!

Tack Mats T
Omdömet skrevs juli 12 2016 från mobil enhet

Bra service, trevlig personal och bra mat. Musakan smakade riktigt bra och även grillad feta. Minst en svensktalande och verkade vara en hel del från norden.

Tack Bengt A

Resenärer som tittade på Gorgona tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Gorgona? Berätta vad du tyckte!