“Bra solbäddar men otroligt slarvig service”
Omdöme om Costa Costa

Costa Costa
Rankad som nr 210 av 434 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bra solbäddar och fräscht överlag men servicen var under all kritik.
Tog över en timme att få halva sin beställning.
Servitören verkade intresserad av annat än att servera.
Maten som vi till slut fick var dock bra.

Datum för besöket: juni 2017
Tack cjuto

Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

När man använder däras solstolar ingår en öl .vin eller kaffe. Rosévinet grymt gott.
Likaså Cesar sallad riktigt bra. Priser ungefär som på andra restauranger.
När vi nyttjade däras solstolar erbjud man även en gratis öl eller vin när vi åt lunch i deras restaurang.
Frächa toaletter. Lite seg personal men spelar ingen roll när man har en sådan utsikt o god mat med öl o vin.
De e ju semester///

Datum för besöket: juni 2017
Tack Mikael D
Omdömet skrevs 3 september 2016

Beställde 8 saker o på notan var det 10 priser !!
skillnaden var 10 euro!! Såg att grannparet också dividerade om notan !! Så det var nog inte bara ett misstag, men ganska medvetet. I angränsningen till restaurangen ligger ett barn park med aktiviteter- så var många skrikande barn där. Även en mini golf bana bredvid. Så inget lugnt o mysigt ställe.

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack gallerixan
Omdömet skrevs 3 juli 2016

goda drinkar men med lite höga priser och mindre drinklista. Hade gärna sett att de hade lite mer alternativ, man kunde givetvis blanda egen drink men hade vart skönt med literoliga alternativ..

Datum för besöket: juni 2016
Tack tobiaspersson996
Omdömet skrevs 28 september 2015

svårt att beskriva men serveringspersonalen verkade vara mer intresserade av att stå och snacka med varandra än att serva kunderna. Maten var lite för hårt stekt och torrt kött

Datum för besöket: september 2015
1  Tack Magda C

Resenärer som tittade på Costa Costa tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Costa Costa? Berätta vad du tyckte!