“Grekisk meze”
Omdöme om Prassin Aloga

Prassin Aloga
Rankad som nr 79 av 405 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med god service och mat
Vi beställde en en Grekisk meze planka för 2 personer och det var mat så att det räckte och blev över, allt mycket gott, trevlig personal som gjorde att vi trivdes!

Tack Vivianne M
MGSofia, Public Relations Manager på Prassin Aloga, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2018

Thank you so much for taking the time and effort to write your opinion about us! We are very happy that you were satisfied and we hope to see you again soon!

Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Blev "haffade" utav en av servitörerna som fungerade som inkastare och detta brukar vanligtvis vara en varningssignal.
Blev hur som helst övertalade med hjälp av Trip Adviser.
På det stora hela hade jag inte klagat om det hade hållit en annan prisbild. Till det priset som vi betalade förväntar jag mig perfektion, vilket jag inte fick.
Bra kvalitet på skaldjur men vissa typer av skaldjur för hårt grillade.
Dessutom bör man undvika att använda vissa typer av kryddor som används i det lokala köket, om man har pretentionen att servera internationellt erkända och konkurrenskraftiga maträtter.

Tack Cecilia S

We are very sorry that you weren't satisfied. We are constantly improving our kitchen, because it is really important for us that our customers enjoy the food as well as the friendly service. Thank you for your review!

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Tyvärr faller även denna restaurang in bland alla andra mediokra restauranger i rethymnon, man kan säga att har en restaurang inkastare så är den inget speciellt bra, maten var inte värt pengarna

Tack hoffmaister

Omdömet skrevs 28 april 2017 från mobil enhet

Mysigt inrett och ligger med utsikt över vattnet på andra sidan vägen. Använder inkastare som lovar pengarna tillbaka om man inte är nöjd.
Första kvällen vi åt var kl ca 18:00 och få gäster så lammkotletterna var fint grillade och kycklingspetten också. Tillbehör som sallad och pommes stripes ok. Andra gången vi var där så var det nästan fullt vid borden och lite rörigare med servering. De hällde upp vatten utan att vi bett om det så därför avstod vi att beställa in vin.
Maten var inte lika bra och pommes strips helt svampiga. Blev inte fler besök där efter det.

Tack Mingla52

We take every review seriously under consideration, because it is an opportunity for us to identify our weaknesses and correct them. In this way we hope we are getting better and better! Thank you for your review! Please accept our sincere apologies for the delay you experienced. Sometimes this has happened, during the busiest hours of the day, but we have been working on resolving this and have made a great progress!

Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Jättegod mat, väldigt trevlig personal och riktigt bra service. Rekommenderar verkligen detta ställe till alla människor

Tack evelinaaberg

Resenärer som tittade på Prassin Aloga tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Prassin Aloga? Berätta vad du tyckte!