Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Läget är mycket bra, nära gamla stad och hamnen. Ganska nära stranden, ca 5-7 minuters promenad. Hotellet har ok frukost, trevligt att kunna sitta i innergården och äta. Rummen ok, vi hade dock lite tråkigt utsikt med ett hus mittemot. Städningen kunde varit bättre men helt acceptabel för en v vistelse. Poolen är relativt liten och med få solstolar, inget ställe man ligger en hel dag men skönt med ett dopp när man kommer från havet. Här paxas stolar tidigt som sen inte använda förrän flera timmar senare. Ta med strandhandduk då hotellet inte tillhandahåller det. Summering, ok stadshotell!

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack ACLS80
Omdömet skrevs 8 september 2017

Bra läge nära strand och centrum med gamla stan. Lagom stort med trevlig hjälpsam personal. Skön liten trädgård där den goda frukostbuffén kan åtnjutas. Sängen högsta betyg. Ett plus är poolen o baren på taket. Har bokat mitt fjärde besök.

Tips för att välja rum: Rum med utsikt över hamnen ett plus.
  • Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack jennie54bergman
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Achillion Palace har ett mycket bra läge nära centum och gamla stan. Ett mindre hotell med lugn och sansad stämning med en charmig trädgård på baksidan. Personalen är tillmötesgående och skapar en känsla av tryghet.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Filip P
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Fint hotell. Köp ett rum med utsikt mot hamnen. Det är trevligare. Frukostbuffén är förstklassig. En höjdpunkt varje dag. Sängen jättebra. Poolen i taket en höjdpunkt. Trevlig och hjälpsam personal. Mitt i stan, inga myggor då. Perfekt läge.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
1  Tack Javier M
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Ett trevligt medelklass hotell i central Rethymnon. När både till strand o gamla stan. Trevlig personal och bra frukost! En stor fördel är baren o poolen på tack! Kan med fördel bokas bi Apollo resebyrå.

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Alf W