“Dyrt och ordinär mat”

Remezzo Seafood Restaurant
Rankad som nr 81 av 392 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Priserna på rätterna är höga i jämförelse. Min man tog en köttbit med pommes. Tyvärr fick man ingen sås till så det blev väldigt torrt. Jag tog en räkpasta som smakade som om jag hade slängt ihop den själv på två minuter. Innan vi hade beställt var personalen extremt serviceminded. Sedan såg vi knappt till dem mer. Rekommenderas inte! Det positiva var bordet bredvid vattnet där det simmade en massa fiskar. Trevligt!

Tack Catrine V

Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Jag och en tjejkompis besökte restaurangen i slutet av Juni2017. Började med att vi blev inkastade då det i princip var omöjligt att tacka nej då dom var mycket påstridiga. Vi fick bord vid vattnet och personalen passade upp oss rejält och föreslog en blandad tallrik med skaldjur. Vi tog detta.
In kommer en räka, en mindre kräfta och lite fisk med lite sås och några ynka grönsaker, som vi delade på!!!! Maten var okej men att jag blev mätt efter en är att ta i. Jag drack ett glas vin och min kompis tog en mythos.
Efter maten bjöd dom på någon pannacotta-liknande efterrätt.

När vi sedan ber om notan får vi en chock, hela kalaset kostade oss 100euro. Inte värt det någonstans.

Försökte efter några dagar gå förbi där igen för att gå till en annan resturang och dom försökte bokstavligt talat dra oss in igen för att äta där. Mycket påstridiga!

2  Tack kakankakan
Omdömet skrevs 28 september 2016

Remezzo erbjuder en fantastisk atmosfär i hamnen och vänlig personal. Vi hade beställt stekt bläckfisk och havsabborre filéer. Den bläckfisk var fantastisk. En fantastisk restaurang och fantastisk fisk och skaldjur. Den grekiska salladen var god nylagad klipp ut, och den grillade bläckfisk var mycket mjuk och mer matiga! Priset var mycket resonabla och personalen var mycket vänlig och snabbt att servera! Jag skulle rekommendera denna restaurang Jag är inte en älskare av fisk, men jag älskade absolut allt jag hade i den här restaurangen.

Tack petrosk380
Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

En vännina beställde en rätt med grillade räkor b.l.a .Räkorna var kalla ,smaklösa .Servitören var påstridig lät inte oss gäster göra vårt egna val.Rekommenderas inte .Dyrt för den dåliga kvaliten

Tack Ann-Britt S
Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

Övertalades av "inkastare" att äta på restaurangen, vilket var ett beslut vi inte ångrade. Personalen var trevlig och personlig. Lyhörda på våra önskemål. Fisken var jätte god. Middagen avslutades med creme brulee och limoncello som restaurangen bjöd på

Tack Jeanette F

Resenärer som tittade på Remezzo Seafood Restaurant tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Remezzo Seafood Restaurant? Berätta vad du tyckte!