“God mat och dryck!”

Kök: Bar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs juli 2 2017 från mobil enhet

Här äter äter och dricker man gott! Det ligger mitt i vimlet så man han sitta och titta på allt som händer på gatorna runt omkring. Personalen är trevlig och effektiv!

Tack Sussi K

Omdömet skrevs september 2 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe i gamla stan i Rethymnon. Som varmt rekommenderas. Man kan äta en lättare maträtt också. Men dom flesta tar en drink ur deras stora meny som dom har.

Tack Inger H
Omdömet skrevs augusti 29 2016 från mobil enhet

Mycket bra läge, mitt i smeten. Mycket folk i rörelse, kul att sitta och betrakta. Tyvärr, Mycket ointresserad personal som inte vill ens titta en rakt i ögonen när dem serverar. Kan man stå ut med detta är det bra ändå!

Tack Nigel B
Omdömet skrevs juni 8 2016 från mobil enhet

Härlig Bar med grymt goda drinkar.
Baren ligger på gågatan med massor av liv.
Dem spelar Housemusik som passar oss som gillar det :o)

Tack Bernt O
Omdömet skrevs augusti 14 2014 från mobil enhet

Bästa stället i Gamla stan för en frappe eller något annat svalkande.
Servicen är supersnabb, proffsig och vänlig. Man bjuds på vatten så fort man har satt sig och priserna är låga trots placeringen mitt i smeten.
Snabbt WiFi ger ett extra plus.

Tack Nolltrefem

Resenärer som tittade på Cul De Sac tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Cul De Sac? Berätta vad du tyckte!