“Riktigt BRA mat och härligt läge!”
Omdöme om Petite Fleur

Petite Fleur
Rankad som nr 38 av 410 Restauranger i Rethymnon
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Bra meny med spännande rätter. Tomatatower var fantastik förrätt. Angus Rib-eye var perfekt tillagad så även Seebass med ouzo-sås! Till detta en riktigt BRA vinlista som borde falla de flesta i smaken! En härlig kväll helt enkelt!

Datum för besöket: september 2018
Tack 462PeterA462

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Vi var ett kompis gäng som befann sig här i Juli månad. Valet till att gå till denna resturang var av lugnet när man gick förbi där ingen jagade in en eller störde en när man kollade på menyn. STOR + !! Det var underbar service med trevlig personal och fransk stil på inredning och vi fick smaka på olika goda rätter. Enligt vårt sällskap så var köttet ett bättre val på maten än kanske pastan. Men ett ställe värt att besöka !

Tack Lina N
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe på bra läge! Vi blev väl omhändertagna av bra personal. Miljön var lugn och maten god!

Tack Ida F
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Bra restaurang med trevlig personal och väldigt god mat. Rekommenderar att prova tomato tower och two little pita!

Tack alexander_thor1
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Bestämd oss för att prova denna restaurang efter att läst goda omdömen och blev inte besvikna!! Till förrätt tog jag Tomato tower vilket smakade helt underbart, önskade att det aldrig skulle ta slut.
Sambon provade 2 small pita till förrätt och var lika nöjd han. Det sistnämnda var väldigt mycket mat, så fungerar absolut att dela på två.
Till huvudrätt tog vi fisk (sea bass) och kött (Dianne steak). Även detta var gott, men vi båda är överens om att förrätterna var bäst :)
Personal var trevliga och tog hand om oss väl.

Tack Elin G

Resenärer som tittade på Petite Fleur tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Petite Fleur? Berätta vad du tyckte!