“Lunch och strandhäng”

Akrogiali
Rankad som nr 132 av 405 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Vi tillbringade några dagar på stranden och åt lunch på akrogiali. Vi var väldigt nöjda varje gång. Och det är ingen dålig utsikt heller.

1  Tack Jens L

Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

En familjerestaurang med havsutsikt
Kom dit, blev snabbt serverad ett lokalt öl, mycket smakfullt.
Beställde mat, moussaka o stifado.
Fick härvidlag vänta läääänge på maten.
Personalen löser detta på ett snyggt sätt.
Får en ursäkt, samt man bjuder på en extra öl.
Maten var alldeles utmärkt god.
Kändes som om man besökte en kretansk familj där hemma.
Mycket gott med en känsla - hit går vi igen

Tack Remco A
Omdömet skrevs 14 juni 2018

Bra plats nära havet, perfekt att sitta när solen går ner. Gångavstånd till centrum. Trevlig personal och god mat. Rekommenderar.

Tack birgittakefala
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Bra ställe att slinka in på för en öl eller lunch nere vid strandpromenaden. Hyfad mad och bra service.

Tack Lars K
Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Beställde en moussaka som var den äckligaste jag någonsin ätit. Absolut helt torr, fastbränd i botten och ingen sås över. Antingen glömde de såsen eller så gör de sin moussaka såhär torr. Bara köttfärs, aubergine och potatis. Och inget vidare bra kryddning heller. Usch.

Tack Kajsa S

Resenärer som tittade på Akrogiali tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Akrogiali? Berätta vad du tyckte!