“Middag”

Rankad som nr 116 av 401 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

En familjerestaurang med havsutsikt
Kom dit, blev snabbt serverad ett lokalt öl, mycket smakfullt.
Beställde mat, moussaka o stifado.
Fick härvidlag vänta läääänge på maten.
Personalen löser detta på ett snyggt sätt.
Får en ursäkt, samt man bjuder på en extra öl.
Maten var alldeles utmärkt god.
Kändes som om man besökte en kretansk familj där hemma.
Mycket gott med en känsla - hit går vi igen

Tack Remco A

Omdömet skrevs 14 juni 2018

Bra plats nära havet, perfekt att sitta när solen går ner. Gångavstånd till centrum. Trevlig personal och god mat. Rekommenderar.

Tack birgittakefala
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Bra ställe att slinka in på för en öl eller lunch nere vid strandpromenaden. Hyfad mad och bra service.

Tack Lars K
Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Beställde en moussaka som var den äckligaste jag någonsin ätit. Absolut helt torr, fastbränd i botten och ingen sås över. Antingen glömde de såsen eller så gör de sin moussaka såhär torr. Bara köttfärs, aubergine och potatis. Och inget vidare bra kryddning heller. Usch.

Tack Kajsa S
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och bra service. Med tanke på läget skulle man kunna tro att priserna var därefter men det är riktigt billigt. Åt en moussaka som var riktigt bra. Efter maten får man en sup med en egentillverkad mandarinsprit. Gott!!

Tack solomusiklindberg

Resenärer som tittade på Akrogiali tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Akrogiali? Berätta vad du tyckte!