“Bra ställe!!”

Akrogiali
Rankad som nr 132 av 405 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och bra service. Med tanke på läget skulle man kunna tro att priserna var därefter men det är riktigt billigt. Åt en moussaka som var riktigt bra. Efter maten får man en sup med en egentillverkad mandarinsprit. Gott!!

Tack solomusiklindberg

Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Beställde en Winersnitzel den var nedränkt i olja smakade inte alls bra. Frugan beställde pizza vilket gick att äta men inte mer. Kommer inte besöka denna restaurangen mer.

1  Tack Mikael72Jkpg
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch flera gånger på denna restaurang under vår resa. Mycket trevlig personal och god mat. Barnen älskade maten. Spagetti bolognese

Tack 3Lindbloms
Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe perfekt att gå till för lunch när man ligger vid havet. Snabb servering, trevlig personal.

Tack Gmh312
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Kärt återbesök efter några års uppehåll. Bra mat och utmärkt service som vanligt. Cretan sallad lunchfavorit. Lika mysig stämning fm, em som kväll. Många stamgäster.

Tack Bertil J

Resenärer som tittade på Akrogiali tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Akrogiali? Berätta vad du tyckte!