“Krögare”

Akrogiali
Rankad som nr 132 av 410 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Beställde en Winersnitzel den var nedränkt i olja smakade inte alls bra. Frugan beställde pizza vilket gick att äta men inte mer. Kommer inte besöka denna restaurangen mer.

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Mikael72Jkpg

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch flera gånger på denna restaurang under vår resa. Mycket trevlig personal och god mat. Barnen älskade maten. Spagetti bolognese

Datum för besöket: juni 2017
Tack 3Lindbloms
Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe perfekt att gå till för lunch när man ligger vid havet. Snabb servering, trevlig personal.

Datum för besöket: september 2016
Tack Gmh312
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Kärt återbesök efter några års uppehåll. Bra mat och utmärkt service som vanligt. Cretan sallad lunchfavorit. Lika mysig stämning fm, em som kväll. Många stamgäster.

Datum för besöket: september 2016
Tack 173bertilj
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Vi stannade till för en lätt lunch. Vacker utsikt precis vid strandpromenaden. Trevligt bemötande, bekväma stolar och vita dukar i tyg. Och maten smakade alldeles utmärkt.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Maltemannen

Resenärer som tittade på Akrogiali tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Akrogiali? Berätta vad du tyckte!