“Utmärkt”
Omdöme om Castelo

Castelo
Rankad som nr 15 av 392 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Vi åt fantastiskt gott lamm och blev rekommenderade utmärkt vin till. Bra service och mycket trevlig miljö i gränden

Tack mawalnor

Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Bara så bra, jätte rolig och vänlig personal. Rekommenderas varmt både för familjer, par och som ensam

Tack Julia S
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Tyvärr en besvikelse. Trevlig personal men väntetiden var för lång. Beställde bl a oxfilé som önskades medium. När den kom in var den både seg och dessutom rare. Påpekade detta men trots omgrillning så blev det inte bättre. Tyvärr kändes det som en turistfälla.

Tack Peter J
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

En väldigt mysig resturang i tre våningar. Mycket grönska. Personalen var trevlig och snabb service trots mycket folk.
Maken var mycket nöjd med sin mat, jag tog lamm och det var tyvärr lite torrt och segt, annars tillbehören goda

Tack Thendberg
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

En restaurang som vinner på sin omgivning. Inne bland gränderna i gamla stan finns denna restaurang som har tre etager. Vi satt högst upp med omgivande hus tak.
Maten var helt okej, inget speciellt som sådant.
Personalen var väldigt trevlig och serviceminded.

Tack Mattias L

Resenärer som tittade på Castelo tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Castelo? Berätta vad du tyckte!