“Genuint och trevligt”

1+1
Rankad som nr 30 av 410 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 13 oktober 2018

Snabb service och god klassiskt grekisk mat. Fullsatt en lördagkväll. Personalen upplevdes som ganska stressad och intehelt uppmärksamma. Synd.
Ligger väldigt när hotell Aristea, där vi bodde

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Voyager739494

Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Vi har ätit på den här restaurangen många gånger under olika semestrar och den fortsätter att leverera. Deras söta vin är kanon och servicen är bra. Boka bord.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack kampner71
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

God mat till rimligt pris samt bra service. Vänligt bemötande och trivsam miljö, vi kan verkligen rekommendera att besöka restaurangen när man är på besök här i Rethymnon.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack O5650WUchristianl
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Vi har varit här två gånger. Mysigt, god mat och trevlig atmosfär och personal. Vi gick hit pga. alla bra recensioner. Det finns många bra restauranger i närheten, men vi gick hit återkommande. Trevligt och väl värt ett besök.

Datum för besöket: september 2017
1  Tack Helena P
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var här på en ons efter att ha läst att deras "fantastiska lammgryta" serveras på ons och lör. Men tydligen inte när vi var där, då hade de serverat på tisdagen istället för att det var mycket folk som ville äta den då. Okej?

Servicen var bra, lammkotletterna stora men åt det torra och sega hållet, läget var inget speciellt. Jag förstod inte riktigt hypen kring denna restaurangen.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack aliceevelinal

Resenärer som tittade på 1+1 tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt 1+1? Berätta vad du tyckte!