“Proaväer”

Lemonokipos Restaurant (Lemon Tree Garden)
Rankad som nr 78 av 404 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Besökte Lempnokipos för en tidig muggar en söndag med familjen . Servicen var utmärkt och miljön hyfsad med undantag för en mängd flugor som fick viftas bort. Vi åt blandade rätter, fisk, pasta och kötträtt och var mycket nöjda överlag. Den avskilda miljön, goda maten och utmärkta servicen uppväger en något hög prisnivå. Slutsatsen blir således en prisvärd måltid med gott vin från en varierad vinlista i trevlig miljö!

Tack Anders J

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Denna restaurang kan varmt rekommenderas. Här serveras vällagad mat av mycket trevlig personal under citronträden i trädgården. Maten var dessutom klart prisvärd. Deras pannacotta, som de serverade på slutet utan att vi bad om det, var helt underbar. Det enda som drar ner betyget lite är att maten kunde kryddats lite mer samt att vinet var gott men inget extra.

Tack Lars-Erik T
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

En fantastisk restaurang, trevlig personal och god mat. Du sitter under vinrankor, citronträd och apelsinträd och avnjuter din mat!

Tack erikakarlsson
Omdömet skrevs 8 oktober 2016

Största delen av sittplatserna ligger på en innergård med granatäppelträd och limeträd som bildar tak över borden exotiskt och romantiskt för oss nordbor maten och fikat var oxå bra

Tack Nyhondan
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Vi åt både den kretanska mixtallriken o "vanliga" rätter o gillade allt. Vuxna som barn. Dessutom till ett bra pris. Rekommenderas

Tack Jamtland1970

Resenärer som tittade på Lemonokipos Restaurant (Lemon Tree Garden) tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Lemonokipos Restaurant (Lemon Tree Garden)? Berätta vad du tyckte!