“Superbra mat!”

Kök: Grekiskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Maten smakade fantastiskt. Vi åt deras smaksatta musslor och räkor till förrätt och lobster till huvudrätt. Servicen var mycket bra och till detta läget i den gamla hamnen. Det kan inte vara bättre.

Tack christinadahlin

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Fiskrestaurang i hamnen utan inkastare, här måste du boka bord ifall du vill sitta närmast kajen. Maten är riktigt bra vi åt skaldjur med risotto. Bra Service, prisvärt! unna dig ett lite bättre/dyrare fin det är det värt. Njut!

Tack Niklas J
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

En av oss tre fick mycket god mat men två fick sämre än medelmåttig mat med överkokt pasta i trist sås med iofs goda räkor men de blev bleka i sammanhanget. Trevligt men ganska slarvigt bemötande

Tack mawalnor
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

God mat och god service. Fick maten inom mycket rimlig tid. Välsmakande. Tousche. Tycker man om fisk så är detta rätt ställe.

Tack Rallyforever
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Super god mat! Inget att klaga på, förrätten var pricken över iet och huvudrätten var gudomlig. Familjeägd restaurang som verkligen har skapat sitt livsverk! Hela restaurangen var äkta och de gjorde allt för att göra sina gäster nöjda.

Tack Olivia J

Resenärer som tittade på Zefyros Family Fish Taverna tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Zefyros Family Fish Taverna? Berätta vad du tyckte!