“Svårslaget”

Corina Restaurant
Rankad som nr 36 av 410 Restauranger i Rethymnon
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Vi åt mycket god pasta och drack gott vitt vin till. Absolut den bästa maten på resan. Trevlig personal och mysig atmosfär också.

Datum för besöket: september 2018
Tack ck902017
Georgios K, Ιδιοκτήτης på Corina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2018

Thank you so much for your great review. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Efter ett letande i Rethymnon gamla sta’n, hamnade vi på Corina Restaurant.
Detta blir svårt att slå. En risotto med havskräftor + tagliatelle med kyckling, blev vi/våra smaklökar glatt överraskade av glädje.
Efter ett familjärt mottagande fick vi uppleva detta.
Denna måltid blir svår att slå, men man vet aldrig...
Är ni i Rethymno, leta reda på Corina. Ni blir inte besvikna

Datum för besöket: juni 2018
Tack Remco A
7Apollo7, Ιδιοκτήτης på Corina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Thank you very much for your 5-star review. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

God mat och trevlig personal! Kan rekomendera det speciellt för par eller kompisgäng som söker traditionell grekisk mat men också andra alternativ.

Datum för besöket: maj 2018
Tack JohnE3972

Thank you very much for your 5-star review. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Vi åt en mycket god middag. Tsatsiki och vitlöksbröd. En åt en lammrätt med honung, timjan och vitlök serverd med en halv bakpotatis och grillade grönsaker. Den andre av oss fick en jätteportion mixed grill där pommesen var handskuren potatis med skalet kvar. Maten var vällagad och god. Vi rekommenderades ett kretensiskt rött vin som var fantastiskt gott. Rimligt pris, uppmärksam service. Källarmästarens parfym påträngande.

Datum för besöket: april 2018
1  Tack 20kjerstin12
Georgios K, Owner på Corina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2018

Thank you very much for your kind review. We hope to see you again!

Omdömet skrevs 7 oktober 2017

Fantastisk god mat. Pastan var outstanding. Mycket trevlig o serviceinriktad personal.
Kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: september 2017
Tack ingerleimalm
7Apollo7, Ιδιοκτήτης på Corina Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2018

Thank you so much for your great review. We hope to see you soon!

Resenärer som tittade på Corina Restaurant tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Corina Restaurant? Berätta vad du tyckte!