“Othonas levererar igen!”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 16 2017

Tillbaka efter tre år ville vi så klart återvända till favoritrestaurangen. Och vi blev inte besvikna. Mezen sagolik, personalen uppmärksam och trevlig. Det blir fler besök!

Tack Thomas A
othonas_Rethymno, Ιδιοκτήτης på Taverna Othonas, svarade på det här omdömetSvarade oktober 17 2017

σας ευχαριστουμε για την κριτικη.....και για τα καλα λογια....οθων...

Omdömet skrevs juni 29 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang med god mat, snabb service och rimliga priser.
För 50 euro fick vi ett "paket" med meze, 1 l vin, två desserter och två kaffe.
Rätterna vi fick var goda och väldigt varierande. Dock var en av kötträtterna inte riktigt tillagad så det drar ned betyget.
Men väl värt ett besök!

Tack Claes J
othonas_Rethymno, Ιδιοκτήτης på Taverna Othonas, svarade på det här omdömetSvarade juni 29 2017

σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια αλλα και για την υποδειξη.....που θα θελα ναξερω ποιο.....ευχαριστω και παλι....

Omdömet skrevs juni 27 2017

Underbar personal som serverade lika underbar grekisk mat. Kommer definitift att återkomma till resturangen nästa gång jag kommer till orten.

1  Tack Jan O
othonas_Rethymno, Ιδιοκτήτης på Taverna Othonas, svarade på det här omdömetSvarade juni 28 2017

σας ευχαριστω πολυ οθων

Omdömet skrevs juni 4 2017 från mobil enhet

En trevlig dag avslutades med restaurangjakt och vi hamnade på Taverna Othonas. En god måltid där sonen upptäckte att Gyros var godare än Carbonara! Trevlig och uppmärksam personal i trevlig miljö!

Tack Kornettisten
othonas_Rethymno, Γενικός Διευθυντής på Taverna Othonas, svarade på det här omdömetSvarade juni 5 2017

ευχαριστω...οθων

Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Familjär stämning och rapp personal. Stort utbud av grekisk mat. Här fick vi veckans godaste middag och kändes oss glada när bi gick där ifrån, både för den smakrika maten men också för den goda stämningen på Othonas!

Tack Vickan54
othonas_Rethymno, Ιδιοκτήτης på Taverna Othonas, svarade på det här omdömetSvarade oktober 19 2016

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! οθων

Resenärer som tittade på Taverna Othonas tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Taverna Othonas? Berätta vad du tyckte!