“Femstjärnig restaurang”
Omdöme om Piazza di Porto

Piazza di Porto
Rankad som nr 11 av 410 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Bra service och god mat.
Allt ifrån förrätt till dessert samt vin var super. Man märker att de lägger ner det lilla extra på detaljerna.

Datum för besöket: september 2017
1  Tack Gabriella H

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Efter ha ätit ute på olika restauranger hela veckan fick vi ett perfekt slut på vår resa.
Utmärkt på både smak och service.

Datum för besöket: september 2017
Tack klassetup
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Älskar detta ställer å den fantastiska servicenman har en fantastisk vy ut över stranden och det ligger väldigt nära gamla stan och centrum.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack Mikael G
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt gott. Bästa servicen. Underbara viner. Toppenläge intill havet. Det bästa är när vi sitter där och se solnedgången

Datum för besöket: juli 2017
Tack JessicaR3796
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Nu snackar vi service!
Personlig, gemytlig och kärvänlig...men vi får inte glömma den goda maten!
Tack! Vi kommer igen!

Datum för besöket: juni 2017
Tack jorgenengstrom

Resenärer som tittade på Piazza di Porto tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Piazza di Porto? Berätta vad du tyckte!