“Super crepes”

Kök: Grekiskt, Pizza
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Massor av goda crepes att välja, både söta och salta. Jättestora, en räcker till två personer. Bra service och bra läge. Gratis wi-fi. Måste ställe i Rethymnon

Datum för besöket: juni 2017
Tack Javier M

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Bad att få in vin medan vi tittade i den långa menyn, fick ok till svar men inget vin förrän vi sagt till entredje gång! Drar så klart ner betyget något.....crepen var stora och goda! De hade behövt utöka personalstyrkan!

Datum för besöket: maj 2017
Tack BirgittaA81
Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe i Gamla stan med trevlig personal. Här åt jag min absolut godaste Caesar Sallad någonsin.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack anderss762
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Mycket goda crepes. Vi fick dock vänta ganska länge på att få beställa och betala. Priserna var bra.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Andrea D
Omdömet skrevs 4 november 2012

Sjukt stora crepes, lagom att dela två på. Går att lägga på vad man vill. Mitt i Rethymnon på en lite stökig gata, men eftersom att man inte sitter där särskilt länge gör detta inte så mycket.

Datum för besöket: augusti 2012
1  Tack Josefin F

Resenärer som tittade på Haris Creperie tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Haris Creperie? Berätta vad du tyckte!