“Pensionär”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Knossos Estate

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
92 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Pensionär”
Omdömet skrevs 21 juni 2018 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Högsta betyg. En kanon villa. Kan varmt rekommendera.
Rent och snyggt. Service och kring organisation perfekta.
Fina sovrum. Fungerande aircondition.
Stor härlig pool. Grillplats
Lekpark för barnen.
Nackdel - dåligt med promenadvägar.
Wi-fi fungera si och så.

Johan O
“CEO ”
Omdömet skrevs 17 juli 2016 för en vistelse i juli 2016

Fin villa med bra utrymmen. Perfekt för barnfamiljer. Trist närmiljö men vacker utsikt. Bil krävs. Bra pool och bra service. 14 bäddar i sovrum.

erikssonm ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Stor och fin villa utanför Rethymnon på Kreta”
Omdömet skrevs 13 juli 2016 för en vistelse i juli 2016

Stor villa med 7 bra sovrum (ingen stor skillnad mellan sovrummen) och 4 badrum som alla ligger utanför sovrummen, dvs inga en suite vilket gör det enklare att dela badrum. AC i alla rum, men i sovrummen måste man befinna sig i rummet med dörren stängd för att ACn ska fungera. Köket är stort och svalt med bra utrustning, förutom spisen som tog en evighet att koka upp vatten. Matplats inne och utomhus, lite svårt att få plats med 16 personer samtidigt, men det löste sig med lite pusslande. Poolen är stor och väldigt ren, och det finns parasoll och palmer runtomkring som ger skugga. Läget är lugnt, utanför staden, det krävs hyrbil eller taxi för att ta sig in till Rethymnon, kostar 7-8 Euro. Det finns ett bageri ca 5 min promenad från villan som har bröd, fikabröd och glass. Lina som tog emot oss när vi kom till villan och som kom förbi varje morgon var väldigt hjälpsam och kunde svara på våra frågor. Överlag gillade vi villan väldigt mycket.

Service
Gillade mest: Storleken på villan och tomten
Gillade minst: Att man behövde bil för att ta sig nånstans
Resegrupp: Större grupp/gruppresa
Kompisresa Familjer med småbarn
Stamcell
Stockholm
1 omdöme
“Underbar vecka, magiska vyer”
Omdömet skrevs 24 juni 2016 för en vistelse i juni 2016

Fantastik villa och service från Nikos, Lina och övriga i personalen. Bra planerad och underhållen villa med gott om plats och stor pool där hela sällskapet kan sola och leka. Härligt med lekplats på tomten, även om barnen mest hängde i poolen. Perfekt med minimarket och enklare bar på promenadavstånd. Kan varm rekommendera att låta Lina sköta maten, spar mycket tid och är supergott. Lyx alla borde unna sig.

Tänk på att ta med myggmedel och kan vara bra att ha tofflor på sig i gräset då vi trampade på getingar några gånger.

Ett rakt igenom prima boende.

Gillade mest: Poolen, utsikten
Gillade minst: Getingarna (men ingen fara)
Resegrupp: Familj med småbarn
Kompisresa Personer med funktionshinder
Äldre resenärer Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
Lisa L
Stockholm, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Toppenbra villa med bra läge i Rethymnon”
Omdömet skrevs 14 juli 2015 för en vistelse i juli 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var fyra familjer som hyrde en av de två Knossos-villorna under en vecka, och hade en fantastiskt bra vistelse. Huset är i toppskick, och gården perfekt för såväl barnens lek under dagarna som middagar i solnedgången. Varje dag var poolen och gården nystädad och allt hölls efter toppen, och städningen varannan dag var perfekt. Givetvis var poolen det ställe där vi hängde allra mest - stor, fräsch och rolig för alla åldrar.
Villan har toppenbra läge nära Rethymnon, 5 minuter med bil/taxi.
Jag måste också nämna Maria som är den man har kontakt med under vistelsen. Hon ser till att allt flyter jättebra, och hjälper ständigt leende till med att arrangera utflykter mm.

Service
Gillade mest: Läget, pool, gård, fräsch känsla
Gillade minst: Svårt att få rätt temperatur i duschen
Resegrupp: Familj med småbarn
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera