“Topprestaurang”

Rankad som nr 65 av 431 Restauranger i Rethymnon
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 19 september 2020

Efter en vecka och prövat 15 rätter kan vi varmt rekommendera denna fantastiska restaurang!
Full pott på allt!
Då vi provat avocado sallad, fylld avocado med räkor, vitlöksbröd, carbonara, pasta med champinjoner, vindolmar, souvilaki, kleftiko, mousaka, seabas, risotto, skaldjurspasta, clubsandwish, greksallad, souvilaki, fått otroligt bra service och goa drinkar kan vi varmt rekommendera dem
/Nina och Björn

Datum för besöket: september 2020
Tack K1206ADninag

Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Vi åt middag på Agrilia två kvällar under vår vecka i Rethymnon. Det var mycket god mat och riktigt bra service. Stora portioner och bra smaker. Daqurien var otroligt god. Vi kan varmt rekommendera ett besök på Agrilia.

Datum för besöket: juli 2019
Tack ChristinaE1246
Omdömet skrevs 24 april 2019

Min sista kväll på semesterveckan besökte jag denna restaurang. Jag hade besökt ca 12 olika restauranger tidigare. Denna var absolut dyrast och sämst. Kyparen skyllde på att de var nyöppnat för säsongen. Kompensationen för vitlöksbröd helt utan smak var ett glas ouzo... Varmrätten var ok om den hade kostat 2/3 av priset max. Kanske blir de bättre när säsongen kommit igång men verkligen inte nöjd denna kväll!

Datum för besöket: april 2019
Tack 19Erik76
KostasP1496, Ιδιοκτήτης på Agrilia Restaurant Rethymno, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2019

We fill very sorry about the gurlic bread you are right is not enough gurlic.About the ouzo we offer it almost to all our customers.
For the warm plate which was a dry age beef stake about 600 gr i am sure that the price is very cheap for what you have for dinner also when you order it you have see the menu and the price.

Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat till rimligt pris, trots det strandnära läget. Trevlig personal, som får dig att känna dig som en stamkund redan efter första besöket. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack 575niclasl
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

De har ett stort utbud av luncher som alla är mycket bra. Personalen är fantastisk trevliga och har mycket humor.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Palsson59
Kostas P, Ιδιοκτήτης på Agrilia Restaurant Rethymno, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2018

Thank you for your 5-star review. We hope to see you again!

Resenärer som tittade på Agrilia Restaurant Rethymno tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Agrilia Restaurant Rethymno? Berätta vad du tyckte!