“Mycket bra lunchrestaurang ”
Omdöme om Agrilia

Agrilia
Rankad som nr 74 av 382 Restauranger i Rethymnon
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs september 9 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch ett par gånger här och kan rekommendera pastan, mycket god. Väldigt bra service och bra priser. God förrätt med lax på bröd. Rosévinet var bra men det vita var sådär.

Tack ACLS80

Omdömet skrevs augusti 16 2017 från mobil enhet

Agrilias största fördel är deras snabba service och trevliga bemötande. Vi bjöds på både en liten förrätt och vid betalningen varsin ouzo.

Vi åt lammkotletter, kycklingfilé, gyros och schnitzel.
Kycklingen och lammet var bäst, men även det andra rätterna smakade bra. Husets vita vin var kallt och gott.

Vi var fem personer (2 barn och 3 vuxna) och måltiden avslutades med Irish coffee och efterrätt och ändå slutade notan på under 100 € för hela sällskapet.

Tack Nolltrefem
Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Det som började med en lunch och slutade att vi åt både lunch och kvällsmat här resterande tid av vår vistelse. personalen var väldigt trevlig och maten helt ok. Rekommenderar deras grekiska afton.

Tack Simon B
Omdömet skrevs juli 22 2017 från mobil enhet

Vi väntade oss inte mycket iom att detta är en restaurant mitt vid stranden och de flesta verkade vara rätt klyshiga och trista. Dock glatt överraskade! Maten var god och fräsch, personalen trevlig och det var go atmosfär. Jättetrevligt ställe att luncha.

Tack Lisa G
Omdömet skrevs juli 8 2017 från mobil enhet

Mkt bra mat. Behövde inte vänta länge på maten. Fick en ouzo i samband med betalning. Bra service och personal. Helt ok prismässigt.

Tack Anki Y

Resenärer som tittade på Agrilia tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Agrilia? Berätta vad du tyckte!