“Underbar”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs juni 19 2017 från mobil enhet

Begränsad meny men mycket god spagetti seafood. Underbar service. Ingen inkastare vilket måste ses som ett plus.

Tack Sofia L

Omdömet skrevs september 3 2015

+Läget...Bra plats precis vid båtarna i småbåtshamnen.
- Maten...beställde rätt för två, grillade räkor. Maten kom snabbt och bara ställdes ut. Vi satt o väntade på vinglas men tydligen skulle man dricka ur små vattenglas som redan stod på bordet. Maten var kall och smaklös. Vi åt räkorna, (3 st per person), men inget av det andra. För detta betade vi 60 euro. Till det en halv liter hemmagjort vin. Vi orkade inte klaga på maten (pga personalen konstiga bemötande) utan bara betalade och gick därifrån...gick och åt en pizza. Vill varna andra för att gå till denna restaurangen. Sammantaget en av de sämsta restauranger jag/vi varit på.

1  Tack 800peder
Omdömet skrevs augusti 1 2015

Missa inte denna restaurang om du är i Rethymnon. Supemysigt, god mat och underbar personal!!! Väldigt prisvärt var det också. Standarden är enkel men det tänker man inte på.

Tack AnnaNina15
Omdömet skrevs augusti 1 2015

Vi var ett större sällskap som skulle fira en bemärkelsedag. Vi hade bokat i förväg vilket var tur för denna restaurangen var den populäraste i hamnen. Det var kö hit när de andra restaurangerna runt om knappt hade några gäster alls. Ägarinnan Maria är en helt underbar person och hennes gamla mamma regerar fortfarande i köket. Vi valde att äta smårätter, typ tapas, som köket hade valt. Hela kalaset gick på 20 euro per skalle och då var vin och vatten medräknat. Marias man (?) Stavros gick omkring och spred god stämning och spelade för oss. Veckans mysigaste kväll! Missa inte denna restaurang om du är i Rethymnon!

Tack AnnaNina15
Omdömet skrevs juni 16 2013

Kommer till en restaurang i gamla hamnen som ser trevlig ut. Efter en stund börjar ett gäng ungdomar spela och sjunga - oavbrutet. Det var högt, man hörde inte vad man själv tänkte. Maten kan man inte uttala sig om eftersom man retade upp sig hela tiden. Till råga på allt uppträder servirören/ägaren som om han var full - inte roligt alls! Varning för detta stället!

• Atmosfär
Tack Birgitta L

Resenärer som tittade på Taverna Knossos tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Taverna Knossos? Berätta vad du tyckte!