“Fantastiskt god mat!”

Vatania Taverna Meze Bar
Rankad som nr 5 av 442 Restauranger i Rethymnon

Vi åt meze och blev mycket glatt överraskade. Maten var mycket vällagad och god och pajen med fetaost och honung skulle jag kunna äta om och om igen. Bemötandet var också väldigt bra och vi är mycket nöjda med vårt besök. Restaurangen är en liten pärla!

Tack Gunilla Å
Vakis K, Ιδιοκτήτης på Vatania Taverna Meze Bar, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Takk for ikvel. Our name Vatania mean small plate. So we are so happy that you like our Meze. Plates... We hope that we see each other soon

Fantastiskt goda rätter och bra utbud.
Meze rekommenderas starkt!
Bra service!
Vakis som var vår servitör är väldigt professionell och trevlig!

Tack Alexandranomberg

Thank you very much for taking the time to write a review.... See you soon

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Jättegod mat och toppenservice! Vi besökte Vatania en gång till under vår resa till Rethymnon bara för att det var så bra. Bästa moussakan! Extra plus för att det är så rent och fint.
Vi kände oss välkomna och rekommenderar varmt ett besök.

Datum för besöket: juli 2021
Tack HelenaK594

Takk Helena. It was nice to meet you also. Our chef is very excited. He would like to thank you. Our mussaka is cooked at the moment you order in wood oven like many other plates. We are happy that you have a great time with us. Thank you very much

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Mycket god mat, personalen är helt underbar. Vi fick specialbeställa pastitsio som vanligtvis inte finns på menyn så att vi dagen efter kunde komma tillbaka och få äta mat som var gjord av kärlek. Gratis efterrätt som dukas fram som ett litet konstverk. Man märker att personalen är passionerad. Rekommenderas starkt.

Tack Amanda G
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Fruktansvärd god mat kan med värme rekommenderas vi åt tzaziki och mosaka och det var helt suveränt gott trevlig ägare ock personal.

Datum för besöket: juli 2021
Tack atribago

Resenärer som tittade på Vatania Taverna Meze Bar tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Vatania Taverna Meze Bar? Berätta vad du tyckte!