“Meze ala fine dining”

Romeo & Juliet Mezebar
Rankad som nr 2 av 410 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Stannade till vid Romeo & Juliet under en bil dagstur och tur var väl det. Otroligt trevliga ägare som skötte allt på 2 personer. Vi åt veckans bästa mat, välsmakande o nydanande meze med inslag av olika matkulturer. Vi bjöds på förmodat surdegsbröd med aubergine kräm, sedan åt vi fish&chips inspirerad Codfish in beer batter, indieninfluerade Samosa och Onion Bhajis. Rekommenderas varmt och vi kommer gärna igen.

Tack GPH38
Matthew S, Owner på Romeo & Juliet Mezebar, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018

tack så mycket for the great review! See you next time

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Sjukt god mat, jätte mysigt ställe lite utanför stan. Halloumi var den bästa jag ätit. Rekommenderar all mat på deras meny

Tack Beatrice M
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

God och billig mat , lite annolunda rätter men mysigt sitta mitt i en stillsam by och äta
Bil är nog ett måste om man inte vill åka taxi

Tack Britt-Marie W
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat, bra service och härlig miljö. Rekommenderas starkt. En bit utanför turistområdena men absolut värt resan

Tack Tord F
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Nya spännande rätter på menyn. Måste provas,
Bacon Shops blev mitt val, helt suverän.
Allt hemlagat som vanligt...

Tack Kerstin O

Resenärer som tittade på Romeo & Juliet Mezebar tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Romeo & Juliet Mezebar? Berätta vad du tyckte!